قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس

ساخت وبلاگ

در همه خودروها از جمله اسپورتیج 2015 انواع قطعات یدکی خودرو با برندها و مارک های مختلف وجود دارد. یکی از مهم ترین این قطعات لنت جلو اسپورتیج 2015 با پارت نامبر 581012SA51 می باشد که با تولید نیروی اصطکاکی مانع حرکت چرخشی و جنبشی ماشین می شود.

فروش لنت جلو اسپورتیج با عالی ترین قیمت

زمانی که به لنت ترمز خودرو فشار وارد می شود، به صورت کنترل شده از سرعت خودرو کاسته می شود و ماشین می ایستد. لنت یکی از قطعات مصرفی خودرو می باشد که در صورت تمام شدن یا خرابی باید در اسرع وقت تعویض گردد. زیرا سهل انگاری در تعمیر یا تعویض این قطعه می تواند جان مسافران خودرو و سرنشینان دیگر خودروها را به خطر بیاندازد.

لنت جلو اسپورتیج 2015 با پارت نامبر 581012SA51 در جاینت پارتس

ویژگی های لنت جلو اسپورتیج 2015 اورجینال

از آنجایی که این روزها افراد سودجو اقدام به فروش لنت ترمز تقلبی کرده اند در نظر داریم لنت جلو اسپورتیج اصل و اورجینال را به شما معرفی کنیم. زیرا خرید لنت تقلبی می تواند حوادث زیادی به همراه داشته باشد و همچنین هزینه های هنگفتی به دوش شما بگذارد. چند نمونه از ویژگی های لنت اصل را با شما به اشتراک می گذاریم:

فروش لنت جلو اسپورتیج 2015

بسته بندی لنت ترمز فابریک

بسته بندی هر برند به خوبی نشان دهنده اصالت یک قطعه می باشد. از جمله ویژگی های بسته بندی اسپورتیج 2015 فابریک به شرح زیر می باشد:

  • روی بسته بندی لنت جلو اسپورتیج 2015 بارکد و مجوز شرکت سازنده ذکر شده است.
  • بسته بندی آن به طور کامل پلمپ و بسته است.
  • بارکد و شناسه روی بسته بندی به راحتی کنده نمی شود و بسته بندی به سادگی مخدوش نمی شود.
  • شماره های موجود روی بسته بندی کم رنگ نشده است.

لنت جلو اسپورتیج با پارت نامبر 581012SA51 از برند جنیون

کیفیت لنت جلو اسپوریتج 2015

پد یا اسفنج روی لنت ترمز اسپورتیج نرم و صاف و در عین حال مقاوم است. همچنین با دیسک اسپورتیج سازگار است. در نتیجه موجب خرابی دیسک نمی شود.

لنت ترمز فابریک اسپورتیج بدون صدا کار می کند و در هنگام ترمزگیری عملکرد بسیار خوب و سریعی دارد.

فروش قطعات یدکی و لوازم یدکی

قیمت خرید قطعات یدکی خودرو اسپورتیج

اگر بخواهیم از قیمت قطعات یدکی خودرو اسپورتیج از جمله لنت ترمز بگوییم، نوع لنت اورگانیک گران ترین لنت و در رتبه قیمت سرامیکی و در رده سوم لنت فلزی یا نیمه فلزی قرار دارد. از دیگر عوامل موثر در قیمت این قطعه باید به جنس، مقاومت، کیفیت و برندی که این محصول را از آن می خرید توجه کنید.

لنت جلو اسپورتیج در فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

لنت جلو اسپورتیج 2015 با پارت نامبر 581012SA51، فیلتر روغن اسپورتیج، رینگ موتور اسپورتیج، براکت سپر کیا اسپورتیج و سایر قطعات این خودرو و دیگر مدل های خودرو را می توانید با بهترین قیمت و اطمینان از اصالت فیزیکی قطعه از فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس سفارش دهید.

https://giantparts.co 

قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس...
ما را در سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس دنبال می کنید

برچسب : لنت جلو اسپورتیج, قطعات یدکی اسپورتیج, قطعات یدکی خودرو, لوازم یدکی خودرو, لنت ترمز اسپورتیج, نویسنده : جاینت پارتس giantparts بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 13:39

اهمیت وجود سیستم ترمز در تمامی مدل ها و برندهای خودرو بر کسی پوشیده نیست. سیستم ترمز هیوندای i20 از قطعات مختلفی تشکیل شده که در راس آن لنت عقب هیوندای i20 برند جنیون با پارت نامبر 583021JA30 قرار دارد. اگر سیستم ترمز معیوب باشد و به درستی کار نکند، ممکن است عواقب خطرناکی به همراه داشته باشد و خسارت های جبران ناپذیری به بار بیاورد. در نتیجه توجه ویژه به لنت ها و سیستم ترمز بسیار مهم و قابل توجه می باشد.

لنت عقب I20 با پارت نامبر 583021JA30

به همان اندازه که هنگام خرید لنت ترمز جلو حساسیت به خرج می دهید باید به همان اندازه نسبت به خرید جفت لنت ترمز عقب i20 نیز دقیق باشید و وسواس به خرج دهید. بنابراین باید بهترین لنت موجود در بازار را برای خودرو شخصی تان خریداری نمایید.

انتخاب لنت عقب هیوندای i20 با پارت نامبر 583021JA30

شاخص‌های مهم برای انتخاب لنت عقب هیوندای i20 با پارت نامبر 583021JA30

در اینجا با مهترین شاخص های انتخاب لنت آشنا خواهید شد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین لنت را برای خودرو خریداری نمایید و با اطمینان خاطر به رانندگی بپردازید.

 لنت عقب خودرو i20

تعیین نوع لنت عقب خودرو i20

لنت ها در دو نوع دیسکی و کاسه ای (کفشکی) وجود دارند و در اولین گام باید متناسب با خودرو یکی از این دو نوع را انتخاب کنید. در این مرحله انتخاب با شماست که تصمیم بگیرید نیاز به استفاده از چه نوع لنتی روی چرخ های عقب خودرو خود دارید.

قیمت لنت عقب هیوندای I20

تناسب لنت ترمز عقب با هیوندای i20

مورد دومی که برایانتخاب لنت باید به آن توجه کنید، متناسب بودن لنت با مدل خودرو می باشد. بهترین این است که فروشنده قطعات یدکی خودرو مشورت کنید و بگویید برای چه مدل خودرو قصد خرید لنت دارید.

قطعات یدکی خودرو در فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

چنانچه قصد خرید از فروشگاه اینترنتی دارید، حتما به معتبر بودن مرکز فروش توجه نمایید. به علاوه پلمپ بودن جعبه قطعه و درج هولوگرام روی بسته بندی بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین فعال در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو می باشد و انواع قطعات مدل های مختلف خودرو شامل:

توپی سر كمک جلو i20

تسمه دینام هیوندای i20

لنت جلو هیوندای I20

کمپرسور کولر هیوندای i20

و ... را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید.

لنت عقب هیوندای I20 با بهترین قیمت

بررسی و توجه به جنس لنت ترمز عقب ماشین

فاکتور سومی که باید هنگام خرید لنت ترمز مورد بررسی قرار گیرد، جنس قطعه می باشد. این قطعه یدکی می تواند ا زجنس سرامیکی، فلزی، نیمه فلزی و... باشد. دراین خصوص باید با توجه به در نظر گرفتن مزایا و معایب هر یکی از متریال بکار رفته در ساخت لنت، برای خرید اقدام کنید.

فروش لنت عقب هیوندای I20 با عالی ترین کیفیت

میزان صدای برخاسته از لنت عقب اتومبیل

میزان صدای لنت عقب i20 در هنگام ترمزگیری، یک نکته فرعی در خرید این قطعه است و ممکن است برای برخی از رانندگان مهم باشد. افرادی که حین رانندگی هیچ صدای اضافی از ماشینشان به گوش برسد، باید به این نکته در هنگام خرید توجه کنند.

چنانچه شما هم از دسته افرادی هستید که به صدای لنت ترمز اهمیت می دهید توصیه می کنیم خرید لنت سرامیکی را در اولویت قرار دهید.

https://giantparts.co

قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس...
ما را در سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس دنبال می کنید

برچسب : لنت عقب i20, قطعات یدکی خودرو, لوازم یدکی خودرو, لنت عقب هیوندای i20, لنت ترمز i20, نویسنده : جاینت پارتس giantparts بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 13:38

آیا شما هم از آن دسته رانندگان و صاحبان خودرویی هستید که هنگام خرید به  قیمت لنت عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 و سایر مدل های خودرو با ابهامات و سوالات زیادی روبرو هستید؟ آیا به دنبال ویژگی های مهمتر در پروسه انتخاب لنت ترمز خودرو هستید؟ به شما توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات تان در انتخاب و خرید و لنت را دریابید. 

لنت عقب سورنتو برند جنیون

چه نوع لنتی بخریم؟

اولین نکته در خصوص خرید لنت عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 انتخاب نوع لنت می باشد. در حال حاضر انواع لنت شامل ارگانیک، سرامیکی، فلزی و نیمه فلزی در بازار موجود می باشد که هرکدام مزایا و معایبی داشته و با توجه به ویژگی هایی که دارند در رده قیمت متفاوتی دسته بندی می شوند. در انتخاب نوع لنت ترمز می توانید با بررسی بودجه خود و انتظاراتی که دارید بهترین و مناسب ترین نوع لنت را انتخاب کنید.

لنت ترمز خودرو از برند جنیون در جاینت پارتس

عملکرد لنت ترمز ماشین چگونه است؟

دومین نکته انتخاب لنت توجه به نوع عملکرد آن می باشد. لنت ها یا به صورت کفشکی (کاسه ای) یا به صورت دیسکی هستند.

لنت عقب سورنتو با بالاترین کیفیت

امروزه چرخ جلو اغلب خودروها مجهز به ترمز دیسکی و چرخ های عقب از نوع کفشکی می باشند که باید با توجه به خودرو و اهمیت به این نکته لنت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قیمت لنت عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00

آیا مدل خودرو در انتخاب لنت مهم است؟

بدون شک یکی از مهمترین عوامل در خرید لنت توجه به مدل و برند خودرو است. اینن مورد به بسیاری از رانندگان که علاوه و حوصله زیادی برای تشخیص لنت خوب از بد ندارند، مفید است. تنها با ذکر مدل خودرو و تاکید روی کیفیت لنت می توانید قطعه مناسبت تان را خریداری و روی خودروتان نصب کنید.

فروش لنت عقب سورنتو از برند جنیون

اگر از دسته افرادی هستید که به خرید آنلاین علاقه مندید باید تاکید کنیم از فروشگاه معتبری که قطعات اورجینال عرضه می کند خریداری نمایید. با مراجعه به فروشگاه لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس می توانید کلیه قطعات خودرو نظیر

کاسه نمد سورنتو

رادیاتور سورنتو

فیلتر بنزین سورنتو

اتوماتیک استارت سورنتو

زنجیر تایم سورنتو

و از همه مهمتر لنت عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 از برند جنیون اصل وارداتی را با اطمینان از اصالت فیزیکی قطعه خریداری نمایید.

لنت عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 در جاینت پارتس

میزان صدای لنت ترمز چقدر می باشد؟

اگز از دسته افرادی هستید که نسبت به صدای لوازم یدکی خودرو حساس هستید و سروصدای ترمز گرفتن و چسبیدن لنت به صفحه چرخان لاستیک خودرو برایتان اعصاب خردکن است و موجب سلب آسایشتان می شود، بهتر است به سراغ خرید لنت سرامیکی برای خودرو سورنتو خود بروید.

لنت عقب سورنتو با بالاترین کیفیت و عمر

لنت عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 چقدر دوام دارد؟

دوام و طول عمر لنت ترمز یکی دیگر از سوالاتی است که بری خریداران این قطعه مطرح می شود. بدون شک کم توجهی به این موضوع موجب می شود شما در بازه زمانی کمتری نیاز به اقدام برای خریدو تعویض لنت داشته باشید که این به معنای صرف هزینه بیشتر می باشد. پس حتما به دوام و طول عمر قطعه دقت کنید و برندهای مطرح و شناخته شده را انتخاب کنید.

قطعات یدکی خودرو

عوامل موثر بر قیمت لنت ترمز سونتو کدامند؟

عوامل متعددی از جمله نوع لنت، جنس لنت، برند لنت و ... روی قیمت لنت تعقب سورنتو تاثیر دارند. با این وجود به این نکته توجه داشته باشید که لنت، قطعه ای نیست که به دلیل قیمت در خرید آن کوتاهی کنید. زیرا گاهی عملکرد ضعیف لنت و عدم ترمزگیری به موقع موجب توقف خودرو و بروز خسارت های جبران ناپذیر می گردد که اغلب ناشی از وجود لنت ضعیف و تقلبی است. پس حتما به کیفیت و دوام لنت اهمیت دهید و از فروشگاه های معتبر خریدتان را انجام دهید.

https://giantparts.co

 

قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس...
ما را در سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس دنبال می کنید

برچسب : لنت عقب سورنتو, قطعات یدکی خودرو, لوازم یدکی خودرو, لنت ترمز, نویسنده : جاینت پارتس giantparts بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 13:37

یکی از قطعات مصرفی خودرو که در سیستم ترمز ماشین وراکروز اهمیت بالایی دارد لنت عقب وراکروز با پارت نامبر 583023JA50 و لنت جلو می باشد. لنت ترمز موجب می شود تا با ایجاد اصطکاک با دیسک چرخ خودرو متوقف گردد.


لنت عقب وراکروز با پارت نامبر 583023JA50

از آنجایی که این قطعه یکی از قطعات مصرفی خودرو است پس از مدتی تمام شده و نیاز به تعویض دارد. اگر به علائم تعویض لنت ترم دقت کنید به سادگی می توانید از تصادفات احتمالی جلوگیری نمایید.
لنت عقب وراکروز از نمونه قطعات مصرفی
برخی از نشانه های واضح تعویض لنت عقب وراکروز روشن شدن چراغ ترمز و پیمودن مسافت بیشتر برای توقف کامل خودرو می باشد که باید به آن توجه داشته باشید و در اولین فرصت برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. در ادامه ویژگی های یک لنت خوب را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.
قیمت لنت عقب وراکروز با پارت نامبر 583023JA50

نشانه های تعویض لنت عقب وراکروز با پارت نامبر583023JA50

همانطور که اشاره شد لنت ترمز یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد و به میزان زیادی در ایمنی راننده و سرنشینان خودرو نقش دارد، در نتیجه استفاده از انواع مناسب و با کیفیت این قطعه تاثیر بسزایی در رانندگی ایمن، مطمئن و بدون آسیب دارد. به علاوه انتخاب لنت ترمز خودرو مرغوب و با کیفیت نیز بسیار حائز اهمیت است. زیرا در بسیاری از تصادفات رانندگی راننده به دلیل استفاده از لنت نامرغوب و خرابی قطعات، عامل اصلی تصادف عنوان می شود. مهم ترین نشانه های به اتمام رسیدن لنت و زمان تعویض لنت به شرح زیر است:
لنت ترمز خودرو

  • روشن شدن چراغ چک خودرو
  • به گوش رسیدن صدای غیر طبیعی در هنگام ترمز گرفتن
  • اختلال در کنترل خودرو در زمان پیچیدن
  • لرزش پدال ترمز
  • چربی لنت به علت نشت روغن
  • تغییر شکل لنت ترمز به دلیل استفاده بیش از حد
  • کاهش ضخامت گوشته لنت ترمز به دلیل ساییدگی بیش از حد
  • تاخیر در ترمزگیری خودرو

لنت عقب وراکروز و نکات خرید آن

نکات خرید لنت عقب وراکروز

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که متاسفانه برخی از آنها بی کیفیت و نامرغوب هستند. پس از خرید از فروشگاه های معتبر را در اولویت قرار دهید. همچنین توصیه می کنیم در هنگام خرید لنت به چند نکته مهم توجه کنید:

گرمای لنت ترمز

چنانچه با خودرو مسافت ها طولانی را می پیمایید و یا بار زیادی با خودرو حمل می کنید، نیاز به لنت با مقاومت بالا در برابر گرما دارید.

لنت عقب وراکروز با پارت نامبر 583023JA50 با کیفیت و مناسب قادر است به اندازه کافی گرمای تولید شده دفع کند.
فروش لنت عقب وراکروز با پارت نامبر 583023JA50 با بهترین قیمت

سر و صدا

سر و صدای ترمز بسیار آزار دهنده است. در نتیجه هنگام خرید به جنس لنت توجه داشته باشید. بهترین لنت های ترمز که سر و صدای کمی تولید می کنند، لنت سرامیکی هستند.

لنت عقب وراکروز با بالاترین دوام و ماندگاری

ماندگاری و دوام

اگر تمایل دارید در مدت زمان طولانی تری برای تتعویض لنت اقدام کنید بهتر است لنت سرامیکی انتخاب کنید زیرا لنت های ارگانیک و نیمه فلزی با وجود کارایی خود، دوام کمتری دارند.

برای خرید لنت عقب وراکروز با پارت نامبر 583023JA50 با کیفیت کره ای از برند جنیون به وب سایت فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس مراجعه کنید. ما کلیه قطعات یدکی خودرو وراکروز شامل:

سنسور زاویه میل لنگ وراکروز

رادیاتور وراکروز

توپی چرخ عقب وراکروز

کندانسور کولر وراکروز

 و ... را با بهترین و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می نماییم. برای استعلام قیمت و سفارش این قطعات با ما در تماس باشید.


https://giantparts.co

قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس...
ما را در سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس دنبال می کنید

برچسب : لنت عقب وراکروز, قطعات یدکی وراکروز, لوازم یدکی , قطعات یدکی , نویسنده : جاینت پارتس giantparts بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 15:15

 یکی از قطعات ضروری بکار رفته در هر خودرویی از جمله سراتو، فیلتر بنزین و صافی با پارت نامبر 319102H000 می باشد. از آنجایی که فیلتر سوخت مانند سایر لوازم یدکی خودرو ضروری نظیر چرخ‌ ها، موتور، گیربکس و ... شناخته شده نیست اغلب رانندگان نسبت به آن توجه خاصی نداشته و بررسی آن در سرویس های دوره ای را اولویت خود قرار نمی دهند.

اما برخلاف تصور عموم، صافی بنزین یکی از قطعات بسیار حیاتی در خودرو می باشد و عدم توجه به آن می تواند پیامدهای جبران ناپذیری و هزینه بری به همراه داشته باشد.


فیلتر بنزین و سوخت سراتو با پارت نامبر 319102H000
 

معرفی فیلتر سوخت سراتو 319102H000

خودرو برای روشن کردن موتور از بنزین داخل باک سوخت استفاده می‌ کند. بنزین دارای ناخالصی های کوچکی نظیر خاک، تراشه های رنگ، زنگ زدگی ناشی از باک، ضایعات یا سایر ذرات آلاینده که بر اثر فرسودگی باک یا کثیفی شیلنگ های انتقال سوخت می باشد. این ناخالصی ها در صورت ورود به موتور می تواند آسیب جدی به این قطعه وارد کند.
معرفی فیلتر سوخت سراتو 319102H000

برای جلوگیری از فرسایش و آسیب دیدن موتور، پمپ سوخت و انژکتورها باید آلودگی های موجود در بنزین فیلتر شوند. فیلتر بنزین سراتو 319102H000 به منظور جلوگیری از ورود این ناخالصی های کوچک به موتور خودرو طراحی شده است. فیلتر سوخت عملکردی شبیه به فیلتر هوا دارد و ذرات کوچک موجود در بنزین را پیش از آنکه وارد موتور شوند به دام می اندازند.
فیلتر سوخت و صافی بنزین سراتو

انوع فیلتر سوخت

دو نوع صافی بنزین در بازار موجود می باشد که عملکرد کاملا یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در متریال بکار رفته در ساختشان می باشد.

صافی بنزین پلاستیکی یا فلزی دارای یک محفظه پلاستیکی ویا فلزی در اطراف فیلتر تصفیه می باشد و در زمان تعویض کل این مجموعه نیاز به تعویض دارد.
صافی بنزین سراتو

سوخت از طریق مدیای تصفیه که اغلب از یک کاغذ مخصوص ساخته می‌شودف عبور کرده و هر گونه رسوب و آلاینده را جذب می کند.

صافی کارتریجی نوع دیگر از فیلتر بنزین سراتو 319102H000 می باشد که در آن یک فیلتر قابل تعویض در یک نگهدارنده فلزی تعبیه شده است. نگهدارنده قابل جدا شدن بوده و فیلتر می تواند به صورت مجزا تعویض شود.

تعویض فیلتر سوخت سراتو 319102H000

فیلتر بنزین سراتو 319102H000 نیز مانند سایر قطعات خودرو نظیر :

دسته موتور چپ سراتو

فن رادیاتور سراتو

ترموستات سراتو

و ..... فرسوده و کثیف می شود. صافی بنزین سراتو مواد زائد را جلب کرده و با گذشت عمر خودرو، به تدریج کثیف و در اخر با انواع آلودگی اشباع می شود. این امر عمکرد خودرو را تحت تاثیر قرار داده و موجب آسیب دیدن قطعات مختلف خودرو می شود. زیرا در صورت مسدود شدن فیلتر بنزین سراتو 319102H000 سوخت حاوی ذرات آلاینده به داخل انژکتور سوخت شما منتقل شده یا جریان بهینه سوخت متوقف می شود.
صافی بنزین سراتو و فیلتر بنزین با پارت نامبر 319102H000

اگر به سلامت و کیفیت عملکرد خودروی خود اهمیت می دهید و به دنبال خرید قطعات اصل و با کیفیت هستید ما به شما صافی بنزین سراتو با پارت نامبر 319102H000 را معرفی می کنیم. این قطعه اصل کره ای با بهترین و مناسب ترین قیمت در فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس به فروش می رسد.

https://giantparts.co

قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس...
ما را در سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو جاینت پارتس دنبال می کنید

برچسب : فیلتر بنزین سراتو, فیلتر سوخت سراتو, صافی بنزین سراتو, قطعات یدکی خودرو, نویسنده : جاینت پارتس giantparts بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 13:50